Garantie en klachten

Jakko Sport garandeert dat elk door haar geleverd artikel voldoet aan de normale eisen van deugdelijkheid en bruikbaarheid. Voor de geleverde producten gelden de wettelijke regels voor garantie en conformiteit. Wij behandelen eventuele klachten zo snel mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen.


Artikel kapot of beschadigd ontvangen?

Ondanks onze zorgvuldige logistieke behandeling kan het helaas voorkomen dat een artikel tijdens het vervoeren wordt beschadigd. Wanneer dit bij jou het geval is kan je gebruik maken van de gratis retourservice, uw retourkosten worden dan door ons vergoed. Noteer duidelijk op de retourbon dat het om een beschadiging gaat, dan zorgen wij dat er zo snel mogelijk een nieuw artikel jouw kant op komt!

Voldoet een artikel niet aan de verwachting?

Wij besteden de grootste zorg aan het selecteren van topkwaliteit producten van A-merken. Helaas kan het ook hierbij gebeuren dat het artikel niet aan de verwachting voldoet. U kunt deze dan op eigen kosten retour sturen of bij een van onze winkels afgeven. Tevens heeft u ook de mogelijkheid deze te ruilen.

Onderstaande situaties zijn uitgesloten van aanspraak op garantie:

• Indien er sprake is van normale slijtage door intensief gebruik.
• Indien er veranderingen in of aan het product zijn aangebracht, waaronder begrepen reparaties die niet met toestemming van Jakko Sport zijn verricht.
• Indien bewijs van aankoop niet kan worden overlegd, is gewijzigd of onleesbaar gemaakt.
• Indien gebreken die het gevolg zijn van niet met de bestemming corresponderend of onoordeelkundig gebruik.
• Indien beschadiging is ontstaan door opzet, grove onachtzaamheid of nalatig onderhoud.

Omhoog